מיתוג בר מצוה

, ,

מוצר: מיתוג עיצוב פריטי אוירה ותפאורה שבת בר מצוה עיצוב ומיתוג פריטי עיצוב ותפאורה לשבת בר מצוה.

כל קורה

לקוח: בית יעקב מוצר: לוגו כל קורה עיצוב לוגו לניוזלטר 'כל קורה' - העיתון הדיגיטלי של רשת גני הילדים ומעונות היום 'בית יעקב'

מיתוג עמותת 'יד אליעזר'

,

לקוח: יד אליעזר מוצר: לוגו תתי לוגו לתחומי העמותה מיתוג עמותת 'יד אליעזר' לוגו ומיתוג לעמותת החסד 'יד אליעזר'. בהתאם לעיצוב הלוגו הראשי של העמותה, מותגו גם תחומי העזרה, כשאלמנט ה'יד' חוזר בכולם בשפה גרפית אחידה, ומזהה את כולם עם עמותת האם.

מאורות ספיר

לקוח: מאורות ספיר מוצר: לוגו שפה גרפית כרטיס ביקור לוגו ומיתוג למאורות ספיר מיתוג ל'מאורות ספיר' - חברה מתקדמת לתאורה חכמה ומעוצבת ברמה גבוהה.

צירה דויטש – מיתוג

,

לקוח: צירה דויטש מוצר: לוגו כרטיס ביקור מיתוג לצירה דויטש - מנחה ויועצת מיתוג לצירה דויטש, מנחה ויועצת בגישת שפר, לזוגיות, משפחה ומודעות עצמית.

100 לבית יעקב

,

לקוח: בית יעקב מוצר: לוגו מיתוג שנת ה-100 - "בית יעקב" מיתוג "שנת ה-100" - השנה בה מציינים 70 שנים לייסוד תנועת 'בית יעקב' בארץ ישראל, ו-30 שנים לפטירת המייסד הבלתי נשכח, הרב יהודה אריה לייב גלודקנופף ז"ל

גופן סבא-צבי

לקוח: ארז סלע מוצר: גופן גופן כתב-יד בהזמנה אישית את הפונט הזה, שעוצב בהזמנה אישית, הזמין אצלי אבא שלי, שמלא נוסטלגיה וגעגועים לכתב היד של אביו (סבי), ורצה לעבד את הכתב לגופן ממוחשב (שיוכל להשתמש בו כברירת מחדל במקום arial, לכתיבת כל טקסט שהוא בוורד או בתוכנות אחרות). סבא צבי נולד בהונגריה, שרד

Golden Pearls

,

לקוח: Golden Pearls מוצר: לוגו שפה גרפית שקית ניר קופסאות לתכשיטים Golden Pearls מיתוג ומוצרים לחנות תכשיטי זהב ופנינים.

מנגישים את השירות

, ,

לקוח: בית יעקב מוצר: לוגו פוסטר "מנגישים את השירות" בבית יעקב מיתוג ססגוני לפרוייקט "מנגישים את השירות" של רשת גני הילדים ומעונות היום "בית יעקב", המציע תקשורת ישירה ונגישה של הצוות וההנהלה עם הלקוח. לשם כך, יועד קו *6268, המספק מענה רציף וזמין 24/6, בנוסף לפלקטים גדולים שנפרסו בכל סניפי הרשת, בהם הוצגו

SWITCH

לקוח: switch מוצר: לוגו מיתוג ל-SWITCH, הפקות וידאו ומושן-גרפיקס מיתוג לסטודיו להפקות וידאו ואנימציה. סגנון העבודות בסטודיו הוא מקצועי ומוקפד מאד, אך עם זאת תזזיתי, תנועתי וחי.

"המיוחד" – כנס בנושא החינוך המיוחד

,

לקוח: "המיוחד" מוצר: לוגו ברושור "המיוחד" - מיתוג כנס בנושא החינוך המיוחד "המיוחד" הינו כנס השנתי לקידום מצוינות בחינוך, רווחה, שילוב ושיקום של ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בציבור החרדי / דתי. הכנס מרכז תחת קורת גג אחת את כל הגופים השונים המתעסקים עם תחומים הקשורים לחינוך המיוחד.

מיתוג בר מצוה

, ,

מוצר: מיתוג עיצוב פריטי אוירה ותפאורה שבת בר מצוה עיצוב ומיתוג פריטי עיצוב ותפאורה לשבת בר מצוה.

קריסטל – מכון קוסמטיקה

,

לקוח: רינה שטיינר מוצר: לוגו, מיתוג ושפה גרפית כרטיס ביקור מודעה שלט לדלת המכון קריסטל - מכון קוסמטיקה מיתוג ל"קריסטל" - מכון קוסמטיקה בניהולה של רינה שטיינר. קריסטל היא אבן חלקה, זוהרת, מוצקה, ובעיקר נשית. הקונספט מעורר את ההבנה וההכרה בצורך לפנות לעזרה כדי לגרום לעור להיות חלק וזוהר.

מיתוג פתיחת שנת הלימודים תשע"ז

,

לקוח: בית יעקב מוצר: יומן לגננת חוברות שונות לוח שנה הזמנות ותוכניות מיתוג פתיחת שנת הלימודים תשע"ז בגני ומעונות יום "בית יעקב" מיתוג עליז ואנרגטי לפתיחת שנת הלימודים תשע"ז במוסדות 'בית יעקב'. פריטי המיתוג ליוו את ימי העיון של הצוות לקראת שנת הלימודים.

ימי עיון ונופש

,

לקוח: בית יעקב מוצר: הזמנה תוכניה רולאפים וגבי במה שלטים ועוד ועוד ועוד מיתוג ימי עיון ונופש לצוות גננות 'בית יעקב' מיתוג רחב הקף לימי העיון של צוותות הגופים השונים במסגרת "בית יעקב". הזמנה, תוכניה, גב במה, שקיות, שלטים ועשרות פריטי יח"צ נוספים.

בנג'ימן – יזמות נדל"ן

לקוח:  בנג'ימן מוצר: לוגו בנג'ימן נדל"ן מיתוג לחברת יזמות ושיווק נדל"ן צעירה ויצירתית. האות G המוגדלת יוצרת חלל מבני, יציב, חזק ואמין.

Big Brother – מיזמים חינוכיים

,

לקוח: יד אליעזר, פרוייקט Big Brother מוצר: לוגו ברושורים איורים מעטפה Big Brother - פרוייקט 'חונכים' זהו קמפיין התרמה לפרוייקט Big Brother של עמותת 'יד אליעזר', בו מצמידים לילד יתום מאב, עם רקע של קשיים רגשיים, לימודיים ומשפחתיים חונך בוגר שמתפקד כמו אח גדול ועוזר לילד ("האח הקטן") בכל התחומים. על

אוצר החכמה

,

לקוח: אוצר החכמה מוצר: לוגו קמפייני פרסום אוצר החכמה 'אוצר החכמה' - הינה ספריה ממוחשבת של ספרי יהדות, המכילה כ-76,000 ספרים, ובכל שנה מתעדכנת בכ-5,000 נוספים. קהל היעד של התוכנה בעל קרבה וחוש לספרי קודש מוזהבים, לכתבי יד, לדפוסים ישנים, ולריח המיוחד והעתיק העולה מתוך הדפים. החיבור עם הממשק הטכנולוגי לעיתים קרובות

מיתוג לשבע ברכות

, ,

מוצר: לוגו לאירוע ברכון כרזה תפריט כל הנחלים הולכים אל הים - מיתוג ל'שבע ברכות' פרוייקט מיתוג לאירוע 'שבע ברכות' ('שבע ברכות' - מכונה השבוע שלאחר החתונה, בו עורכים סעודה במשך "שבעת ימי המשתה"). האירוע הופק תחת הנושא "ים", או בעצם: "כל הנחלים הולכים אל הים". י"ם ראשי תיבות: יעקב ומוריה -

מרפאת שיניים

,

לקוח: ד"ר שרה דאדי מוצר: שפה גרפית כרטיס ביקור נייר מכתבים ומעטפה עיצוב קירות המרפאה מרפאת שיניים שפה גרפית ופריטי עיצוב למרפאת שיניים בבאר שבע, של ד"ר שרה דאדי החביבה.

צירה דויטש – הנחית הורים בגישת שפר

, ,

לקוח: צירה דויטש מוצר: לוגו כרטיס ביקור מודעת פרסום צירה דויטש - הנחית הורים בגישת שפר גישת שפר מאמינה במעמדה הטבעי של האמא במשפחה כמובילה ומעצימה. אם האם תהיה מודעת לכוחותיה, ותאמין בעצמה - תהפוך מאשה עייפה, שפוטה, מובלת ומיואשת - לאמא! מובילה, בטוחה, עוצמתית.

תכשיטים ואמנות

, ,

לקוח: מרים מונטר מוצר: לוגו, מיתוג ושפה גרפית כרטיס ביקור כרטיסי מתנה, תוויות לתכשיטים וגלויות דפי טקסטורה המיועדים לעבודות יד בקיפולי וחיתוכי ניר מיתוג לתכשיטנית מרים מונטר היא אמנית ותכשיטנית, בעלת חולשה וסבלנות מיוחדת לפיצ'פקס ומיניאטורות. כיון שמרים מתעסקת רבות במגזרות ובקיפולי ניר קטנים - עוצב עבורה, בין היתר, דף טקסטורה תואם

שמלה להשכיר

, ,

לקוח:  שמלה להשכיר מוצר: אתר אינטרנט לוגו, מיתוג ושפה גרפית מודעות פרסום ופליירים לאתר שמלה להשכיר 'שמלה להשכיר' הוקם מתוך הבנת מצוקת הביגוד לקראת אירוע: מצוקת המחפשת, שמכתת רגליים ומתרוצצת למציאת השמלה (חייב להיות שנשמע לכם מוכר - 'אוף! איזו שמלה יפה! אבל למה כחולה ולא סגולה? / קצרה ולא ארוכה

חרות אלטשולר

, ,

לקוח: חרות אלטשולר מוצר: כרטיס ביקור חרות אלטשולר הג'ינג'ית הזאת היא סבתי המדהימה והמרתקת. עבודת הדוקטורט שלה הופסקה באיבה בגלל מחלתו של סבי, ומאז לא חזרה להשלים אותה. סבתי הרגישה החמצה גדולה. וכלשונה: "כמה חבל ועצוב שעל מצבתי יהיה כתוב שמי, סתם, בלי קידומת של ד"ר או תואר כבוד". רק חרות, סתמי