תיאור פרוייקט

לקוח:
אוצר החכמה
מוצר:
לוגו
קמפייני פרסום

אוצר החכמה

'אוצר החכמה' – הינה ספריה ממוחשבת של ספרי יהדות, המכילה כ-76,000 ספרים, ובכל שנה מתעדכנת בכ-5,000 נוספים.
קהל היעד של התוכנה בעל קרבה וחוש לספרי קודש מוזהבים, לכתבי יד, לדפוסים ישנים, ולריח המיוחד והעתיק העולה מתוך הדפים. החיבור עם הממשק הטכנולוגי לעיתים קרובות מאתגר ולא פשוט לו.
האתגר ביצירת הקונספט הורכב מהעברת המסר הטכנולוגי שבספריה הוירטואלית, אך במקביל – שמירה על הניחוח ה'ספרי' הקרוב לליבו של קהל היעד.
ל'אוצר החכמה' שני קמפייני פרסום גדולים בשנה:
– מבצעי שבוע הספר בקיץ, אז מתפרסמת האפשרות לרכוש את התוכנה בהנחה.
– עדכוני גירסה בחורף – פרסום לרגל הגירסה החדשה של התוכנה, שמרחיבה את הספריה באלפי ספרים ובשיפורים נוספים בתוכנה.